HECHT se hlásí k projektu GoGreen

firma: HECHT
29 Října 2018
Ekologie
Společnost HECHT se v rámci dobrovolných aktivit v oblasti společenské odpovědnosti firem přihlásila k projektu GoGreen. Při výrobě a distribuci zahradní techniky a dílenského vybavení tak dbá na životní prostředí...

Praha, 29. října 2018 — (PREKON) —  Společnost HECHT se v rámci dobrovolných aktivit v oblasti společenské odpovědnosti firem přihlásila k projektu GoGreen. Při výrobě a distribuci zahradní techniky a dílenského vybavení tak dbá na životní prostředí.

Šetrné chování k přírodě má kladný dopad nejen na fungování firmy, ale také na její obraz v očích zaměstnanců a jejich motivaci k práci pro zodpovědnou firmu, kultivaci firemního prostředí, minimalizaci krizových situací a dlouhodobé zlepšování etických principů. Nejen při definování firemní strategie a bodů etického kodexu, připravovaného ve spolupráci se zaměstnanci, jsou pro společnost HECHT důležité názory a potřeby nejen managementu, zákazníků, zaměstnanců, dodavatelů, ale také státní správy a obcí, kde společnost v rámci prodeje svých výrobků působí.

„Jde nám o prostředí okolo nás a k projektu GoGreen se hlásíme nad rámec zákonných povinností, abychom dokázali, že nám jde o víc než jen o formální vysazení stromů před sídlo společnosti nebo nominaci do TOP odpovědných firem. Našimi projekty, které se týkají např. podpory elektronické komunikace bez tisku dokumentů, optimalizace spotřeby elektrické energie instalací úsporného osvětlení v logistických skladech a na prodejnách, třídění odpadů, zpětného odběru baterií a akumulátorů, plánovaní optimálních rozvozových tras našeho zboží a kladení důrazu na hospodárnost vozového parku, vzbuzujeme zájem zaměstnanců a také našich zákazníků o životní prostředí. Zároveň monitorujeme filantropické projekty související se zlepšováním podmínek života a životního prostředí, které bychom podpořili nejen finančně, ale v rámci dobrovolné akce také prací našich zaměstnanců, nejen pro budování dobrých vztahů, ale také pro posílení vztahu k přírodě a místům, kde žijeme,“ říká Jan Libánský, marketingový specialista HECHT.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY