Panasonic ukazuje budoucnost sportovních přenosů během olympijských her

08 Února 2018
Auto
Společnost slaví třicet let v pozici hlavního sponzora olympijských her...

8. února 2018, Ósaka, Japonsko – (PREKON) – Společnost Panasonic Corporation, hlavní sponzor 23. zimních olympijských her a oficiální celosvětový partner 12. zimních paralympijských her v korejském Pchjongčchangu, dnes oznámila zahájení řady marketingových aktivit v souvislosti s touto událostí. Prostřednictvím svých marketingových aktivit hodlá Panasonic šířit radost, vzrušení a napětí spojené se sportem a podpořit olympijské a paralympijské hnutí.

V rámci své sponzorské činnosti dodá společnost Panasonic pět špičkových 4K projektorů PT-RQ32K do 8K kinosálu, který bude fungovat v Mezinárodním vysílacím centru (International Broadcasting Center, IBC) přímo v Pchjongčchangu. Centrum provozují společně organizace Olympic Broadcasting Services (OBS) a Japan Broadcasting Corporation (NHK), zmíněný kinosál slouží k představení špičkového obrazu v rozlišení 8K a v HDR kvalitě. Jde o nejvyšší standard obrazové kvality příští generace, který se na olympijských hrách představí poprvé. Panasonic tak pomáhá divákům seznámit se s úplně novým způsobem sledování sportovního zápolení díky dokonale realistickému obrazu. Ten se jistě prosadí i na dalších akcích, například na olympiádě v Tokiu v roce 2020.

Celá řada akcí na podporu olympijského a paralympijského hnutí a s ním spojených ideálů se odehraje i v budově Panasonic Center v Tokiu. Stálý výstavní prostor v prvním patře budovy nabídne interaktivní výstavy zaměřené na tři hlavní témata – sport, kulturu a vzdělávání. Součástí expozice bude široký výběr aktivit, do nichž se budou moci zapojit libovolní návštěvníci včetně dětí a mládeže.

Kromě těchto aktivit se bude v tokijském Panasonic Center během olympijských her v Pchjongčchangu konat i samostatná výstava k této olympiádě. Tu Panasonic připravuje ve spolupráci s Mezinárodním olympijským výborem. V prvním patře bude zřízena nová sekce pro exponáty spojené s olympiádou v Pchjongčchangu. Její návštěvníci si budou moci užít radost a vzrušení z her prostřednictvím videozáznamů a dalších médií.

Ve dnech 22. – 24. února se pak Panasonic chystá uspořádat sérii akcí ve spolupráci s organizací Tokio 2020 Live Site na promenádě Ariake, což je hlavní dějiště budoucí tokijské olympiády. Na akcích se bude dále podílet vedení města Tokia a také organizační výbor tokijských olympijských a paralympijských her. Návštěvníci se budou moci podělit o své nadšení z letošní olympiády a paralympiády v Pchjongčchangu a celá akce podpoří olympijskou a paralympijskou myšlenku.

Pro Panasonic je již 30 let ctí účastnit se těchto největších sportovních událostí. Každý den může díky svým inovativním řešením zprostředkovávat fanouškům po celém světě olympijské hry skrze dokonalou přenosovou techniku a podporovat tak jejich vášeň a nadšení.

Panasonic podporuje olympijské a paralympijské hry dlouhodobě. Přehled dosavadních sponzorských aktivit je k dispozici na facebookovém profilu společnosti a také na oficiálních webových stránkách věnovaných olympiádě a paralympiádě. Během her bude Panasonic na svém Facebooku i na zmíněném webu publikovat aktuální informace o dění na sportovištích. 

 

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 oslaví společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 495 dceřiných společností a 91 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2017 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,711 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky.

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY