Společnost Maserati si vybrala Accenture Interactive pro spolupráci na vývoji nového konceptu vytváření zákaznických zkušeností

firma: Accenture
14 Prosince 2017
Auto
Maserati, výrobce prvotřídních luxusních automobilů, si zvolil Accenture Interactive, aby mu pomohli zdokonalit zákaznické zkušenosti ve všech digitálních kanálech, zvýšit prodej a rozšířit hodnotu obchodní značky po celém světě...

Praha, 14. prosince 2017 – (PREKON) – Maserati, výrobce prvotřídních luxusních automobilů, si zvolil Accenture Interactive, aby mu pomohli zdokonalit zákaznické zkušenosti ve všech digitálních kanálech, zvýšit prodej a rozšířit hodnotu obchodní značky po celém světě. Tým z Accenture Interactive bude odpovědný za digitální strategii obchodní značky Maserati, digitální reklamu, produkci digitálního obsahu, správu kampaní a analytické služby. Jeho cíle zahrnují maximalizaci investic Maserati do podpory a zlepšení end-to-end zákaznického řetězce při zachování sofistikovanosti, elegance a stylu značky.

Během posledních pěti let se prodeje společnosti Maserati výrazně zvýšily, což je výsledkem úspěšnosti celé produktové řady včetně vynikajícího růstu nových modelů Quattroporte, Ghibli a Levante. Accenture Interactive poskytne komplexní portfolio kreativních služeb a způsobilosti v oblasti tzv. data-driven marketingu (marketing řízený daty), digitální analýzy a správy digitálního výkonu a bude zlepšovat a slaďovat styčné body celého zákaznického řetězce. Bude navrhovat nový personalizovaný digitální obsah a poskytne společnosti podrobné poznatky, z nichž bude možné učit se a lépe se přizpůsobit zkušenostem zákazníků.

„Jsme hrdí na naši pověst, přesto se stále snažíme zlepšovat každou interakci, kterou se stávajícími i potenciálními zákazníky máme,“ řekl Jacob Nyborg, vedoucí marketingu společnosti Maserati. „Výborné zkušenosti se značkou mění povahu našich vztahů pozitivním způsobem a my chceme ještě výrazněji upoutat naše zákazníky napříč všemi kanály, od médií po poprodejní služby, smysluplnějšími způsoby. Proto jsme si vybrali Accenture Interactive, protože má schopnosti, které budou řídit vztahy se zákazníky celostním způsobem, abychom mohli poskytovat skvělé služby, které budou budovat konzistentní, plynulé a autentické interakce s našimi náročnými zákazníky.“

Maserati bude pracovat s týmem vybraným z Accenture Interactive na vývoji marketingu řízeného daty, kreativních služeb a služeb digitálních dodávek kreativní agentury Karmarama.

„Pokrokové společnosti jako je Maserati si uvědomují, že zákaznické zážitky jsou novým bitevním polem, kde zákazníci očekávají aktivity zaměřené na člověka, jak z digitálního, tak ze skutečného světa,“ prohlásil Anatoly Roytman, který vede Accenture Interactive v Evropě, v Africe a v Latinské Americe. „V našem postavení ‚zážitkové agentury‘ pro Maserati se posuneme od historického modelu izolovaných entit byznysu a marketingu a vykročíme směrem k vytváření horizontálního a propojeného přístupu ke kreativitě a budeme vytvářet nezapomenutelné zákaznické zkušenosti, které stimulují růst byznysu.“

„Úloha, kterou nám společnost Maserati svěřila, je jasná: využít digitální možnosti, které pomohou stimulovat prodej, a zároveň budovat prvotřídní hodnotu značky. Jsme tady, abychom navrhovali komplexní marketingovou strategii určenou k dosažení těchto cílů, hledali kreativní a trvalé zákaznické zkušenosti kombinací dat, obsahu a inovativních marketingových technologií.“

 

O společnosti Maserati S.p.A.

Společnost Maserati vyrábí celou řadu zajímavých automobilů s osobitým charakterem, který je rozpoznatelný okamžitě a kdekoliv. Jejich styl, technologie a přirozeně exkluzivní charakter nadchne i nejnáročnější a nejkritičtější zákazníky a zůstává tak metou automobilového průmyslu. Současná řada značky zahrnuje vlajkovou loď Quattroporte, výkonný sportovní sedan Ghibli, SUV Levante, všechny dostupné ve verzích GranLusso a GranSport, dále pak sportovní vozy GranTurismo a GranCabrio. Je to nejkomplexnější sestava, kterou kdy v Maserati nabízeli, s benzínovými i s dieselovými motory, s pohonem na zadní i na všechna kola, z nejkvalitnějších materiálů a s vynikající odbornou technologií. Je etalonem úspěšných automobilů, kde každý typ znovu vymezuje to, co tvoří italské sportovní automobily z hlediska designu, výkonu, komfortu, elegance a bezpečnosti.

O Accenture Interactive

Accenture Interactive pomáhá předním světovým značkám transformovat zákaznické zkušenosti napříč celým zákaznickým řetězcem. Prostřednictvím naší propojené nabídky v oblasti designu, marketingu, obsahu a obchodu, vytváříme nové způsoby jak obstát v dnešní ekonomice řízené zkušenostmi. V nejnovější zprávě agentury Ad Age byla Accenture Interactive zařazena mezi největší světové digitální agentury. 

O společnosti Accenture

Accenture je globální společnost poskytující široké spektrum odborných služeb a řešení v oblasti strategických, konzultačních, digitálních a technologických služeb. Díky kombinaci jedinečných zkušeností a obsáhlých znalostí napříč více než 40 průmyslovými odvětvími s rozsáhlým výzkumem nejúspěšnějších světových firem, Accenture dokáže řešit propojení byznysu a technologií s cílem pomoci klientům zvýšit jejich výkon a vytvořit udržitelnou hodnotu pro jejich akcionáře. Inovativní služby společnosti Accenture zajišťuje více než 425 000 zaměstnanců ve více než 120 zemích. 

clanky

POSLEDNÍ ZPRÁVY